Famitsu Decal
Innehåller: - Famitsu Decal Obs! Dekaler är kosmetiska föremål som förändrar exodräktens stil och har ingen annan effekt. Det här innehållet kan släppas vid ett senare tillfälle. Innehåll går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.