Fallout: New Vegas Ultimate Edition
Välkommen tillbaka till New Vegas Genom lanseringen av Ultimate Edition ger Bethesda Softworks dig chansen att öka insatserna och få det fullständiga paketet med New Vegas-spelupplevelser. För första gången kan du i ett enda paket få allt Fallout: New Vegas-innehåll, inklusive hela sviten med hyllat tilläggsinnehåll: Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues och Lonesome Road. För att göra erbjudandet ännu bättre beväpnas du med de senaste unika vapnen, ammunitionstyperna och recepten från de senaste tilläggspaketen: Courier’s Stash och Gun Runners Arsenal. Oavsett om du är en erfaren utforskare av Mojave eller spelar för första gången kommer du att hitta fler vänner och fiender, uppleva mer konsekvenser av dina handlingar och få fler möjlighet att leva ärofyllt eller ökänt i ödemarkerna. De val du gör blir lika avgörande för din överlevnad som alltid. - Bortom ödemarken: New Vegas värld är mer vidsträckt än någonsin. Varje unikt nytt område har en ny uppsättning uppdrag som kan förgrena sig, fantastiska personligheter och fler chanser att spela som frälsare eller utstött åt invånarna i New Vegas. - Spännande nya leksaker: Varje tilläggspaket ökar arsenalen av vapen som du redan har till ditt förfogande. Oavsett om du föredrar närstrid eller långdistansskytte ger vapen som Two-Step Goodbye (unika ballistiska nävar) eller Sleepytime (en praktisk 10 mm k-pist) krigshetsaren i dig chansen att spänna dina ammunitionsfyllda muskler. - Plats att växa: Med vart och ett av de fyra tilläggspaketen ökar det maximala nivåtaket med fem nivåer, till en slutlig nivå på nivå 50. - Dead Money: Lurad till en fälla som utger sig för att vara Sierra Madre Casino, kastas du in i ett spel med höga insatser där du måste samarbeta med fyra andra vilsna själar om du vill överleva. - Honest Hearts: En expedition till Utahs Zion National Park går fruktansvärt fel när du dras in i ett krig mellan olika stammar och hamnar mitt i en konflikt mellan en missionär från New Canaan och den mystiske Burning Man. - Old World Blues: Transporterad till Big MT-forskningskratern värvas du av Think Tank för att rädda dem från ett forskningsexperiment som gått fruktansvärt fel. - Lonesome Road: Ulysses, den ursprungliga Courier Six, kontaktar dig och lovar att svara på varför han vägrade lämna över föremålet Platinum Chip i början av Fallout: New Vegas, men bara om du gör en sista resa till de farliga ravinerna i området Divide.