Fallout 76 Standard Edition
Xbox-exklusivt: Få 500 Atoms i bonus till köpet! Bethesda Game Studios, de prisbelönta skaparna av Skyrim och Fallout 4, välkomnar dig till Fallout 76, onlineprequelen där varje överlevande människa är en verklig person. Jobba tillsammans, eller inte, för att överleva. Upplev den största, mest dynamiska världen som någonsin skapats i det legendariska Fallout-universumet, en värld som står inför hotet om nukleär förintelse. Återerövringsdagen, 2102. Tjugofem år efter bomberna föll, träder du och övriga valvinvånare—som valts ut bland nationens bästa och mest begåvade – fram i postnukleära Amerika. Spela ensam eller samarbeta medan du utforskar, gör uppdrag, bygger, plundrar och triumferar mot ödemarkens största hot.