Bege dig till Atlantic Citys Boardwalk och anslut dig till storspelarna vid bordet med detta paket. High Stakes Bundle innehåller C.A.M.P.-bonusföremål och utseendeföremål i spelet: - Casino Quarter C.A.M.P. Kit: bygg ditt alldeles egna Atlantic City. - Civic Duty Power Armor: Munis ser till att staden fungerar. Uppfyll din medborgliga plikt med detta Power Armor! - Honey Pot 'o Gold Slot Machine: med lite tur kan du snart sväva över regnbågen - Aquarium of the Atlantic Door: vilka skatter väntar i havets djup bakom denna dörr? - Large Overgrown Plushie: Overgrown tar över ditt sovrum med denna Large Plushie! - Rig Roll-Up Backpack: rigga, rulla och packa med denna mångsidiga ryggsäck!