Fallout 76: 1000 (+100 Bonus) Atoms (PC)
Köp 1000 atoms (+100 i bonus!), en spelvaluta som du kan använda i Atomic Shop för att köpa nya kläder, skins till vapen och rustningar, emotes, dekor och annat!