Fallout 4: Wasteland Workshop (PC)
Med Wasteland Workshop-tillägget för Fallout 4 kan du utforma och ställa ut burar för att fånga levande varelser – från tuffa Raiders till vildsinta Deathclaws! Tämj de vilda djuren i Wasteland, möt dem i strid eller släpp dem lösa i din egen bosättning! Fallout 4: Wasteland Workshop innehåller också en uppsättning nya designalternativ för din bosättning som lysrör, bokstavspaket, taxidermi och mycket annat! (Basspelet Fallout 4 krävs.)