Fable II - Knothole Island (Gratis)
Förhöj din upplevelse av Fable II och ladda ner detta kostnadsfria material.Träffa ubåtskarlen Gordon vid Bowerstone-marknadens hamn, där du får många unika gåvor från Knothole Island.Du kan även se din placering på över 50 nya rankningslistor på Lionhead.com Om du vill samarbeta med en spelare som redan har laddat ner materialet till Fable II Knothole Island så behöver du ladda ner paketet Fable II Knothole Island (Gratis).För att utföra nya uppdrag och få del av hela upplevelsen av att samarbeta på Knothole Island måste båda spelarna ladda ner paketet Knothole Island (Premium).