Extinction: Skybound Sentinel
Spring, klättra och sväva genom staden Dolorum för att nå dina motståndare och använd kombinationer för att nå dina rivaler på ett så effektivt sätt som möjligt. Detta tillägg ingår också som en del av ’Days of Dolorum’-säsongspasset. Köp av detta extra innehåll kräver spelet Extinction.