Extinction: Jackal Invasion
Ta dig an vågor av schakaler när de landälskande underhuggarna från fruktansvärda Ravenii attackerar från alla håll. Detta tillägg ingår också som en del av ’Days of Dolorum’-säsongspasset. Köp av detta extra innehåll kräver spelet Extinction.