Expeditions: A MudRunner Game - Cotco Canyon
Utöka ditt garage med fordon med Cotco Canyon! Genom att kombinera fördelarna av en stor bränsletank med en kraftfull motor är Cotco Canyon din bästa partner i det okända, då den låter dig ta dig längre in i tuffa omgivningar. Den här bilen ingår i 1 års-passet, 1 års-utgåvan och Supreme-utgåvan för Expeditions: A Mudrunner game, och omedelbart tillgängligt vid köp.