Eville - Wolf Pack
En följeslagare väntar på dig! Få din egen tama varg och bli en i flocken! Vargflock innehåller 4 vargar med vit, svart, brun och rödbrun päls - alla med olika stilar - så att du kan välja en tam Frostgropvarg som din följeslagare för att härja på vägarna i Eville! Ditt tamdjur kommer att följa dig under dagen och sova vid din lägereld på natten. Även om husdjur ger en känsla av trygghet rekommenderar vi fortfarande att du sover med ena ögat öppet för säkerhets skull. Ej kvalificerad för återbetalning.