Escape First 2
Escape First 2 är ett escape room-spel! Det innehåller 3 olika escape rooms som du kan spela! The Rooms Psycho Circus Cont. Du lyckades fly från clownens boning, men du är inte fri än. Trodde du att det skulle vara så här lätt att fly? Föreställningen måste fortsätta och du är huvudattraktionen! Tänk snabbt och agera för att fly från cirkusen, vi vet alla att clowner inte gillar när andra rör deras saker! The Torture Chamber En medeltida fängelsehåla, fylld med tortyranordningar, fängelseburar och bara några få fångar kvar. När du hör skrik från rummet bredvid vet du att du inte har mycket tid kvar tills vakterna kommer och hämtar dig. Dörrarna är låsta, finns det någon annan väg ut? Behind the Scenes När du besöker en Escape Room-fabrik förlorar du medvetandet och vaknar i badrummet. Det är dock en sak med det här rummet som inte verkar stämma, det finns inga dörrar eller fönster! Hur kom du hit och, ännu viktigare, hur ska du någonsin komma ut?