Escape Academy Deluxe Edition
Utöka Escape Academy med Escape Academy Deluxe Edition! Spela över 20 mästerligt skapade escape rooms i Deluxe Edition-paketet. Innehåller: Grundspelet Escape Academy + Season Pass. I Season Pass ingår: Escape from Anti-Escape Island (kommer hösten 2022) och Escape from the Past (kommer våren 2023). Du har just kommit till Escape Academy, en skola där lovande elever tränar för att bli den ultimata escape room-mästaren. Spela över ett dussin mästerligt framtagna rum, designade av erfarna experter på escape rooms i VERKLIGA LIVET. Upplev hela Escape Academy ensam i enspelarläget ELLER i samarbetsläge för två spelare. Både lokalt eller online på delad skärm. Upplev Escape Academys campus och lär känna lärarna, en färgstark skara figurer som var och en är en expert på rymning. En del av dem har hemligheter som ännu inte har avslöjats ... Innehåller musik och ljuddesign från den enastående doseone (Gang Beasts, SLUDGE LIFE, Disc Room, Enter the Gungeon).