Episode 2
De tre nya episoderna "Iron Wall", "A Town of Memories" och "The Nameless Ones" kommer att läggas till i ditt Survey Mission. *Denna produkt finns med i "Set med alla episoder" som innehåller alla 9 episoder. Se till att du inte råkar köpa något flera gånger.