Enter Digiton: Heart of Corruption
Befria ett underjordiskt rike från död och förödelse! Digiton ligger undangömt i lämningarna av ett ödelagt forna kungadöme. Det en gång blomstrande och teknologiskt avancerade samhället föll i ruiner till följd av girighet och maktbegär. Ur ruinerna steg fyra demonfurstar som nu härskar över Digitons vidsträckta underjordiska landskap av övergivna städer, istäckta dalgångar, svårnavigerade gruvor och frodiga svampskogar. Iklä dig rollen som en av Digitons fem överlevare. Beväpnad med en enkel sköld är det din uppgift att fördriva demonfurstarna. Det är nu upp till dig att återställa det korrupta kungadömets forna storhet genom att utforska dess mörka mysterier. Upptäck de dolda hemligheterna och sanningen bakom de enigmatiska AHAB-enheterna.