Enervator
Forskare utvecklade Enervator från en pressad rörspiral för att på ett humant vis kunna eliminera farliga exemplar. Enervator skjuter iväg en precis stötvåg som omedelbart elektrifierar och orsakar molekylär destabilisering i fienden. Vid användning på testobjekt var resultatet omedelbar död.