Endless Space 2: Celestial Worlds
När Academys ledare gräver djupare i The Losts hemligheter, tappar han mer och mer greppet om Academys verksamhet. Otåliga hjältar börjar ta egna beslut och börjar se Unique Planets som källor till makt som vem som helst kan äga ... Dyk ner i denna nya berättelse där dina beslut påverkar och alla möjliga utfall ligger i just dina händer ...