Eiyuden Chronicle: Rising
Eiyuden Chronicle: Rising kombinerar ett spännande äventyr genom gamla ruiner med sagan om en stads uppståndelse från askan. Lockad av linser och andra skatter i närliggande runbärare, får våra hjältar veta att staden kämpar för att bygga upp efter en jordbävning och bestämmer sig för att hjälpa till. På vägen löser de tvister mellan ivriga äventyrare och försiktig lokalbefolkning som inte tycker att man ska störa Barrows. Och de lär sig mer om varandras skäl till att söka efter skatten och fördjupar sina band i processen. Som du kommer att få veta döljer dessa runbärare en stor hemlighet som får ödesdigra konsekvenser för en av karaktärerna. Det som börjar som en enkel skattjakt förvandlas till en mörk konspiration som kommer att skaka världen och plantera frön som kommer att fortsätta i Eiyuden Chronicles huvudberättelse: Hundred Heroes. Spelet kommer att presentera en del av Eiyuden Chronicles karaktärer i en originell berättelse med spännande action och engagerande element för uppgradering av staden. Det kommer att finnas vissa förmåner för spelare som länkar spelet till Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes. Namnet på en av karaktärerna från Eiyuden Chronicle-serien har ändrats från JB till CJ.