Echo Six Expansion Pack 2
"Tre nya uppdrag. Höjdpunkten på Spec Ops-uppdraget för att finna sanningen bakom virusutbrottet i Raccoon City. Spec Ops-elitsoldaterna knappar in på Umbrella och Umbrella Security Service-styrkan, men nya hot och utmaningar leder in dem på sidospår när de hjälper andra överlevande, däribland Claire Redfield och Sherry Birkin. Dessutom hotar den ständigt närvarande faran som utgörs av USS, zombier, Tyrants och Super Parasite Tyrants att besegra dig medan Raccoon City sjunker ner i helvetet. Uppdragen äger rum i Umbrellas hemliga laboratorium, på stadens sjukhus, i den döda fabriken och slutligen under ett desperat försök att lämna staden via en räddningshelikopter."