DYNASTY WARRIORS 9
Upplev sänningen i att vara en mot tusen i en ny öppen miljö med DYNASTY WARRIORS 9, den senaste delen i serien! Forna Kina avbildas på en enda stor öppen karta. Vi har behållit seriens intuitiva kontroller, men även lagt till ett nytt Musou-system där du kan uppleva spänningen i att vara "en mot tusen" som aldrig förr på ett föränderligt slagfält. Dessutom sammanflätas våra eklektiska befälhavares liv i en stor värld i "Romance of the Three Kingdoms", som låter dig leva dig in i historiens svallvågor i det senaste DYNASTY WARRIORS-spelet! Följande funktioner är tillgängliga i testversionen: - Spela delar av Story Mode med 3 valfria karaktärer bland de 90 karaktärerna. - Spela Online 2-Player med upplåsta karaktärer som ändras varje dag. Obs! När du köper och använder Officer tickets för att låsa upp karaktärer kan du använda de karaktärerna i alla spellägen. Obs! Data från testversionen kan importeras och användas i den fullständiga versionen av spelet.