Dying Light – Volkan Combat Armor-paket
Gå med i Volkan Corporations kamp för en ljusare framtid med toppmodern utrustning, utvecklad för att utplåna alla sorters infekterade med maximal effektivitet. Missa inte chansen att testa Volkans avdelning för högteknologiska vapens stolthet – Volkan Combat Assault Rifler, utformat för morgondagens elitsoldater. Använd den inbyggda ljuddämparen, det stora magasinet och reflexsiktet för att tyst och effektivt besegra fienden. Samma innovativa ammunitionsförvaringsteknik används för Volkan Combat Pistol. Det är den ultimata pistolen, inte bara på grund av sitt stora magasin, utan också på grund av den höga skjuthastigheten och möjligheten att skjuta snabba skottsalvor. Om skjutvapen inte är ett alternativ ger Volkan Combat Sword – byggt av högkvalitativa kompositmaterial och utrustad med system för extra skada – dig ett ovärderligt övertag på nära håll. Ladda vapnen, sätt på dig din nya Volkan Combat Armor och starta din Volkan Combat Buggy för att börja bygga en säkrare morgondag redan idag. Obs! Expansionen Dying Light: The Following krävs för att använda färgschemat till buggyn.