Dying Light: The Beast - Hunter Essentials
Gör din upplevelse med Dying Light: The Beast ännu bättre med ett livsviktigt kit som alla jägare behöver för att överleva den bistra verkligheten – det tysta men dödliga armborstet Hush som säkerställer precisa men tysta dödande skott. Pryd dina vapen med Villedor-amuletten som ger en liten påminnelse om bosättningen du skyddade och ett bevis på att det även i mörkret fanns någon som var värd att lita på. Det här livsviktiga kitet har även Trapper-utrustning som gjorts för den som trivs utanför samhället, samt utvalda förbrukningsvaror som tillför viktiga resurser som behövs för att anpassa sig och övervinna alla utmaningar.