Dying Light - Rais Elite-paket
I en värld där djungelns lag råder gäller det att vara den värsta besten om man vill ha en chans att överleva. Bli gängledare med det här Rais-inspirerade paketet. Du får en ny karaktärsdräkt, en buggylackering (Savage Beast) samt de tre nya vapnen Lupus (en dödlig kniv), Alpha (en automatkarbin med förlängt magasin) och Pup (en pistol som är oerhört kraftfull vid huvudträffar). Allt är målat i en iögonfallande gul nyans som förvisso inte utgör särskilt effektivt camouflage, men som däremot passar utmärkt för den som inte behöver smyga runt i buskarna. Rais gäng behöver inte gömma sig. Tänk på att buggylackeringen kräver expansionspaketet Dying Light: The Following.