Dying Light 2: Stay Human - Nutcracker Bundle
Den här gången är det inte Muskungens styrkor som anfaller, utan de infekterade som marscherar till takten av sin egen hunger. Saker och ting håller på att gå överstyr och staden behöver en modig soldat som tar kommandot. Det är bara Nutcracker som kan leda en framgångsrik motattack. Vakna till liv när klockan slår midnatt och dansa en ursinnesbalett med Nutcrackers förtrollade trärustning. Den kommer att vara ditt huvudsakliga försvar när du avvärjer anfallande monster med den gyllene Nutcracker’s Saber. Använd Nutcracker Paraglider för att nå nya höjder. Det kommer att skrivas sagor om dina tappra försök. Paketet innehåller: Nutcracker – knäpp med fingrarna och knäpp fienden på näsan. Den här stiliga klädseln passar alla tillfällen. Nutcracker’s Saber – en elegant huggsabel med högre hållbarhet och en specialeffekt: större chans att halshugga eller lemlästa dina fiender. Nutcracker Paraglider – ett unikt glidflygarutseende. Sväva fram på natthimlen som en lysande stjärna.