Dying Light 2 Stay Human: Hakon Bundle
Bli den skoningslösa Nightrunner och kämpa för livet med det nya Hakon-paketet. Beväpna dig med charm, humor och de verktyg som krävs för att överleva de förrädiska nätterna i staden. Återskapa Hakons stil (och charm) och skjut infekterade huvuden med hans signaturbåge. Vill du vara en hetsporre kan du lägga till eldpilar så att det verkligen börjar hetta till. Men oroa dig inte om du inte kan hantera värmen (eller om du stöter på en gammal flamma), för Hakons paraglider ser till att du kan fly snabbt! I paketet ingår: Hakons utseende – gör vad du måste för att överleva och se bra ut medan du gör det. Hakons armborst – sikta stadigt och mot deras knän… eller huvuden. Vanliga pilar och eldpilar – blås glöd i striderna med de här specialpilarna. Glöm bara inte att ladda om. Hakons paraglider – paraglidern kan hjälpa dig att fly från en hord infekterade eller… en dejt som gått snett.