Duskfade
Hoppa, svinga och hugg genom tid och rum i en fantastisk värld i den här hyllningen till klassiska 3D-plattformsspel. Zirian och hans mekaniska Cuckoo måste rädda hans syster från ett mystiskt klocktorn som har försatt landet i evig natt. Bemästra en blandning av dynamiska plattformshopp och snabba strider. Hoppa, springa, kroka tag och glid genom spännande utmaningar som återskapar magin i klassiska actionpattformsspel.