Duel at Dawn-paket
Visa att man inte ska underskatta dig i dueller! Duel at Dawn-paketet innehåller kostymen Dashing Duellist, huggaren Dashing Duellist, 1 000 Ancient Coins att spendera i Pirate Emporium och en bonus på 25 000 guld att spendera i Outpost-butikerna.