DUCKSIDE: First Flight Starter Pack
6 hattar med First Flight-tema: - Flygkapten, Stridspilot, Litet flygplan – pilotmössa, Navigationsljus-hatt, "Multitasker"-hatt (för ankor som gör allt), "Burger"-hatt (för att flygning väcker aptiten) 2 mysiga boanpassningar: - "Tass"-bo och "Pool"-bo 2 Xbox-exklusiva föremål: Gröna förvaringslådor – liten och stor. Grön dörr till din bas. Gör din anka redo för högtflygande äventyr med sex unika hattar, två bo-skins och exklusiva färgteman för några av de viktigaste föremålen i DUCKSIDE. Det här paketet gör din anka till flockens stilikon. Titta i spegeln hos Merchant för att klä dig med stil! Vi ses i skyn!