Duck Souls+
DuckSouls+ är ett livligt och actionfyllt plattformsspel om en liten anka med en förmåga att springa i högsta fart. Hans uppdrag är att hitta alla ägg och rädda sina ankvänner. DuckSouls+ utspelar sig i en färgglad men dödlig fantasivärld med mängder av fällor där du kan förlora fjädrarna under det att du försöker samla in alla ömtåliga ägg. Spring, hoppa och kämpa dig genom en färggrann, lömsk omgivning för att rädda dina ankvänner och bli en hjälte – om du kan. Spelinslag: * Spela dig genom 100 unika, brutala nivåer fyllda av dödsfällor * Hoppa över spikar, klättra uppför väggar och gör allt du kan för att undvika döden * Utmana dina plattformskunskaper med extra svårigheter * Överlev över 20 olika slags fällor * Samla 20 olika huvubonader och skräddarsy din anka!