Drunk-Fu: Wasted Masters
Drunk-Fu: Wasted Masters är ett fysikbaserat slagsmålsspel. Skratta hysteriskt åt de lealösa karaktärerna lokalt och online. Veva runt som en full galning och försök slå ner dina motståndare med olika tekniker och vapen. Stapla runt som ett fyllo och skrik ut din glädje när du spöar på dina vänner eller spöar upp andra tillsammans med dem i flera olika flerspelarlägen. Använd de alkoholinspirerade barerna runtom i världen och anpassa din karaktär så att den passar din perfekta smak.