Dräktsetet "Halloween"
Ge Eren, Mikasa, Levi och Armin nya kläder. Note: Detta innehållet är även tillgängligt för det första spelet, "A.O.T. Wings of Freedom", lanserat i augusti 2016. Du kan fortsätta använda dräkterna om du köpte dem till det första spelet på Xbox One, men du måste ladda ned innehållet igen. Den här produkten ingår i setet nedan. Undvik dubbelköp. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼Så gör du Kom åt den nya dräkten på något av följande sätt: 1. Välj "Another Mode" från huvudmenyn och välj karaktären. För att byta till den nya dräkten trycker du på X-knappen nära tältet på fältet. 2. Välj "Story Mode" från huvudmenyn och gå till karaktären i Daily Life-sektionen. För att byta till den nya dräkten trycker du på O-knappen när du är nära karaktären.