Dräktkompatibilitet
Ladda ner kompatibilitetspaketet för att se dina motståndares alternativa dräkter från 2014 Utmanarnas dräktpaket! Obs: Kan endast användas ihop med Ultra Street Fighter IV. Det här är ett kompatibilitetspaket - det gör inte att du själv kan använda de alternativa dräkterna.