Drakjägarens juvelpaket
Inkluderar 45 juveler. Använd juveler till att köpa kraftfulla föremål i spelet som uppgraderar och förbättrar dina drakar! *Obs: Om du raderar din sparfil raderar du också juveler som du har köpt!