Dragon Keep
Trollkarlar, häxmästare och tekakor! Följ med gamla och nya Vault Hunters i Tiny Tinas episka jakt på hämnd och försoning. Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep, det största innehållstillägget i Borderlands historia, innehåller ett spel i spelet där Tiny Tina tar sig an rollen som Bunker Master i en omgång “Bunkers & Badasses”. Res genom en mörk och ständigt föränderlig värld bestående av slott, grottor och magiska skogar när du kämpar mot skelett, orcher, drakar och mycket annat. Klara av sidouppdrag och svara på gåtor för att få nya och fantastiska föremål. Gå med dina vänner för att rädda drottningen och återställa fred och ordning i världen än en gång.