DRAGON BALL XENOVERSE 2 - Super Pack 2
Utöka din upplevelse med nytt spännande innehåll, bland annat karaktärer och uppdrag från den senaste serien, DRAGON BALL SUPER! - Två nya spelbara karaktärer: Champa och Vados - Nya storyuppdrag från DRAGON BALL SUPER! - En ny bana - Åtta nya attacker - Tre nya kostymer - Ett nytt fordon, rymdkapseln! - Supersjälar och gester! Kräver spelet DRAGON BALL XENOVERSE 2 som säljs separat.