DRAGON BALL: THE BREAKERS - Special Edition Bundle
Special Edition Pack innehåller en uppsättning utseendeföremål som får din överlevare att skilja sig från mängden på slagfältet! Visa din stil med en komplett kostym, fira din seger med en segergest och fly medan karaktären använder ett roligt fordonsskin! Special Edition Pack innehåller: - Anpassningsbara kostymföremål Souvenir Jacket (Midnight Black) Skinny Jeans (Black) Slip-On Shoes (Gray) Casual Watch (Black) - Segergesten Two-Handed Good - Fordonsskin (Yellow Dragon)