DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2 (Windows)
FighterZ Pass 2 ger dig tillgång till inte mindre än sex mäktiga karaktärer ytterligare som säkerligen kommer förhöja din FighterZ-upplevelse! Alla kämpar kommer med deras respektive Z-frimärken, lobbyavatarer, och en uppsättning alternativa färger. När du köper FighterZ Pass 2 får du dessutom exklusiva kommentatorröstpaket som gör dina matcher ännu mer spännande! DRAGON BALL FighterZ har fötts ur det som gör DRAGON BALL-serien så älskad och berömd: oändliga spektakulära fighter med dess allsmäktiga kämpar.