Doug's Nightmare
Slåss med inre demoner som en banan fylld med självtvivel i en galen blandning av twin-stick bullet hell och beat'em up-action! Vad ska en banan göra när han plågas av ångest och inre demoner? Doug's Nightmare är ett tecknat, handritat bullet hell där det är ditt jobb att hjälpa bananen Doug att övervinna sina värsta farhågor genom att förgöra dem! Doug's Nightmare är en blandning av top-down, twin-stick shooter och beat'em up där du möter svärmar av insekter, svampar, svävande hjärnor och mer! Doug kan slåss när han är avväpnad eller plocka upp en stor variation av vapen för att avvärja fiender, från slemmiga vattenpistoler till spikklubbor. Han kan ta på sig skor, handskar, mantlar, solglasögon och knasiga utstyrslar för att förbättra stats och se snygg ut medan han bygger upp det självförtroende han behöver för att ta sig an de största elakingarna! Kan du leda honom till seger?