Double Dragon Dodgeball
Denna produkt är ett exklusivt bonusspel som är tillgängligt för dem som har förbeställt Double Dragon Revive eller Double Dragon Revive Deluxe Edition. ※ ”Double Dragon Dodgeball” är en separat applikation från huvudspelet.