Doombox & Sonata Visualizer Bundle
Efter ett av sina många förstörelsetåg vaknade Doombox upp fastkedjad i ett ljust laboratorium. Han låtsades vara avstängd men tjuvlyssnade i själva verket på de som tillfångatagit honom. "Det är fortfarande försöksobjekt A1, det har bara smält samman med en bergsprängare på nåt sätt. Energisignalen är inte unik, det var därför du förstörde det där labbet i South Shine City istället." "Vi var tvungna att använda kanonen! Det var enda sättet!" Doombox brydde sig inte ett skvatt om dem. Han sköt sönder sina kedjor och krossade allt glas i rummet. Något märkligt halvflytande droppade ner på honom från en behållare märkt B1. Det var det sista han kom ihåg. Under en hård Lethal League-match mellan Doombox och Sonata förvandlades Doombox till sin bergsprängarform och spottade ut en varelse som inte kunde beskrivas med ord. Sonata såg skräckslagen hur den kröp mot henne innan den så småningom kastade sig mot henne. Allt blev till ett töcken och Sonata förlorade medvetandet ... När hon vaknade på nytt kände hon takten från sin hammare pulsera i blodet. Det här var ju inte alls så illa ...