DOOM Eternal (Campaign)
Helvetets arméer har invaderat jorden. Spela som Slayer i en episk enspelarkampanj för att besegra demoner i flera olika dimensioner och stoppa mänskligheten från att utplånas. Det enda de fruktar ... är dig. Upplev den ultimata kombinationen av fart och kraft i DOOM Eternal – nästa steg i slagfärdiga förstapersonsstrider. Slayers hotnivå är maximal Beväpnad med en axelmonterad eldkastare, ett infällbart svärd vid handleden, uppgraderade vapen och moddar, samt förmågor som Double Dash, är du snabbare, starkare och flexiblare än någonsin. Ohelig treenighet Ta vad du behöver från dina fiender: Gör Glory Kill för extra hälsa, använd eldkastaren för att få rustning och motorsågen för att få ammo och bli den ultimata demondödaren.