DOOM 3 BFG Edition
DOOM 3 BFG Edition är den ultimata samlingen med banbrytande spel som definierade första persons-skjutaren. Samlingen inkluderar DOOM, DOOM II, DOOM 3, and DOOM 3: Resurrection of Evil samt "The Lost Mission". Allt DOOM 3-innehåll är ommastrat till Xbox 360 i fantastisk 3D för en ännu mer skräckinjagande FPS-upplevelse.