Don't Starve: Giant Edition
Don’t Starve: Giant Edition är ett kompromisslöst vildmarksöverlevnadsspel, fullt av vetenskap och magi. Du iklär dig rollen som Wilson, en orädd gentleman och vetenskapsman som har fångats av en demon och transporterats till en mystisk vildmarksvärld. Wilson måste lära sig att utnyttja sin miljö och dess invånare om han ska ha något hopp om att fly och hitta tillbaka hem. Don't Starve: Giant Edition kombinerar innehållet i både det ursprungliga Dont'Starve-spelet och expansionspaketet Jättarnas tid, som innehåller nya karaktärer, årstider, varelser, biomer och andra utmaningar.