Dong Bai Costume Set
Det här setet med 4 extradräkter till Dong Bai som blir tillgängliga så fort spelaren har klarat handledningen. Obs! - Besök den officiella webbplatsen för mer information om dräkterna som ingår. - Det finns andra uppsättningar som har det här innehållet. Undvik dubbelköp.