Dome Keeper - Engineer Gear Pack
Köp Dome Keeper: Engineer Pack för att låsa upp ett exklusivt väktarutseende och ett kupolhusdjur. Skaffa kosmetiska prylar till ingenjören och gräv i gott sällskap! Dome Keeper: Engineer Pack innehåller En härdad dräkt – Ett bra val när du gräver i fientliga miljöer. Den vaksamma ugglan – Ett orubbligt husdjur som håller dig sällskap i kupolen under långa skift.