DOA5LR Nya kämpar
Ladda ner detta för att använda karaktärerna Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou, och Honoka i Dead or Alive 5 Last Round. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Dessa karaktärer kanske erbjuds som ett gratistest under en begränsad tid i framtiden.