DOA5LR Kostymkatalog LR34
Denna kostnadsfria nedladdning behövs för att använda följande innehåll till Dead or Alive 5 Last Round. Särskilt innehåll som ingår: Nyotengu som lärare *Kostymerna kan inte användas med enbart denna nedladdning. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll.