Do You even Forklift?
Fånigt fysikbaserat gaffeltrucksspel inspirerat av Ghibli och japansk bilkultur! Använd dina gaffeltrucksfärdigheter i logiska pussel med många oväntade resultat! Om det här spelet När allt du har är en gaffeltruck ser allt ut som palett. Ta en flygning till Ghibli stiliserade JAPAN! Låt din gaffeltruck lossna på en fredlig prefektur. - Res genom hela ön och lös mer än 30 pussel för att lära dig din historia. - Någon lastbil tar din parkeringsplats? Inga problem, du kan gaffeltrucka dem! - Placera Kei Cars på rätt parkeringsplatser, - De kan ha larm, - Och kan vara uppkopplade, - Var smart med parkeringsgrindar, - Använd olagliga rörelser när ingen ser, - Men ibland kan man hjälpa andra. De kanske kan visa dig hur man lagar Ramen? Naturligtvis med hjälp av en gaffeltruck! Med: - En elegant gaffeltruck direkt från Japan (det är du) - En massa kei-bilar att fästa på gaffeln, - En särskild pipknapp (!!!)