DLC_01
Säsonger kommer och säsonger går, men spindlarna består – fram till nu! Fira ett år av utrotande galenskap med Kill It With Fire: Year Of The Spider. Detta tillägg är fullpackat med ett nytt uppdrag, nya spellägen, nya spindeltyper och massor av ny utrustning och uppgraderingar. Showens stjärna är det nya uppdraget "Down The Spider Hole", där man får i uppdrag att slåss mot spindlar i deras naturliga miljö: bakgården. Ta till skyarna med den fjärrstyrda drönaren för att skrämma fram spindlarna från sina gömställen, och varva sedan motorn för att köra över dem med gräsklipparen. Trött på att göra allt grovgöra själv? Använd smaken Best Buds Blueberry för att konvertera spindlar till din egen privata armé av spindelkompisar! Fira årets mest fantastiska tid med det nya Högtidsläget. Dekorera en festlig gran i varje nivå för att låsa upp häftiga belöningar, inklusive tomtens senaste utbud av laservapen. Om spöken och andar lockar dig mer kan du ta en titt på det nya Halloweenläget. Där får du utforska en nattlig version av de tre första uppdragen, klara nya mål och till och med stöta på läskiga spökspindlar. Klara alla mål i varje nivå för att låsa upp ett lufthorn, den fasansfulla modifieraren "Australien-läge" och mer! Allt detta och mycket mer, inklusive nya uppgraderingar, spåraruppgraderingar, modifierare och en ny Omegafil. Och glöm inte nya hemligheter, inklusive en stor som skickar ut dig på en skattjakt genom hela spelet! Spana in Kill It With Fire: Year Of The Spider idag!