DJ Bagman Character Pack
Har du mött honom i drömmen? Den fantastiske DJ:n från DayDream Court är på planen! Möt vår nya legend DJ Bagman och upplev hans drömlika spel! Detta paket innehåller: ‑ Karaktär — DJ Bagman ‑ DJ Bagman Tillväxtbox‑biljett ×5 *Om du köper paketet är det inte återbetalningsbart eftersom det innehåller engångs‑/ icke återtagbara spelobjekt. *Efter köp skickas paketet till meddelandelådan. *Om du redan har Character Pass byts DJ Bagman mot ett visst antal poäng.